0
0
Coş
Coșul este gol!

Anvelope Collins

stoc ( 4 buc )

Collin's BREAKER MT/R EVO TREPADOR 215/65 R16 98S all season (RESAPAT)

215/65 R16 All season
364 RON

Cauciucuri Collins iarna, vara, all season

Marca poloneză de anvelope Collins este relativ nouă pe piața anvelopelor auto, dar în scurta sa existență, a câștigat respectul multor șoferi din întreaga lume. Gama de produse a mărcii include anvelope de iarnă, de vară și all-season pentru autoturisme și vehicule comerciale.

De ce să alegeți anvelope Collins?

Anvelopele Collins au primit numeroase premii și distincții prestigioase. Acest lucru nu este o coincidență. Printre avantajele cheie ale mărcii se numără următoarele:

  • Anvelopele Collins sunt fabricate folosind un proces reciclat, mai exact procesul de reșapare. Acesta implică aplicarea unui nou strat de cauciuc pe banda de rulare uzată. Această tehnologie de producție reduce semnificativ costul produsului, făcându-l accesibil pentru majoritatea consumatorilor obișnuiți. În același timp, anvelopele sunt de bună calitate;
  • Anvelopele sunt fabricate într-o fabrică poloneză. Facilitățile sale de producție includ echipamente moderne și tehnologie informatică de înaltă tehnologie. Controlul electronic al calității se efectuează în fiecare etapă a producției;
  • Deși anvelopele Collins sunt reșapate, acestea nu sunt în niciun fel inferioare în ceea ce privește caracteristicile față de modelele noi de cauciuc;
  • Produsele mărcii îndeplinesc standardele internaționale de calitate și sunt, de asemenea, prietenoase cu mediul;
  • Anvelopele de iarnă ale acestei mărci oferă aderență maximă pe suprafața drumului, indiferent de condițiile meteorologice, fie că este vorba de drumuri înghețate, zăpadă tasată sau lapoviță;
  • Anvelopele de vară, pe de altă parte, au performanțe excelente atât pe asfalt uscat, cât și pe asfalt ud. Sunt o opțiune excelentă pentru condusul pe drumurile orașului;
  • Anvelopele Collins sunt adaptate drumurilor de proastă calitate și pline de gropi din fosta Uniune Sovietică. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea consumatorilor mărcii locuiesc în aceste țări.